نماز شد

ترویج فرهنگ نماز

نماز شد

ترویج فرهنگ نماز

تصویر 14


من مسلمانم / قبله‌ام یک گل سرخ / جانمازم چشمه، مهرم نور / دشت سجاده‌ی من / من وضو با تپش پنجره‌ها می‌گیرم / در نمازم جریان دارد ماه، جریان دارد طیف / همه ذرات نمازم متبلور شده است / من نمازم را وقتی می‌خوانم / که اذانش را باد گفته باشد سر گلدسته‌ی سرو / من نمازم را، پی تکبیرة‌الاحرام علف می‌خوانم / پی قد قامت موج / کعبه‌ام بر لب آب / کعبه‌ام زیر اقاقیهاست / کعبه‌ام مثل نسیم، می‌رود باغ به باغ، می‌رود شهر به شهر / حجرالاسود من روشنی باغچه است

نظرات 2 + ارسال نظر
mahsaee یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 12:54

التماس دعا

ملتمس دعا هستیم

دون یکشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 15:51

خوش به حالش!سعادت می خواد همچین حضور قلبی

امید که همه ما حضور قلب داشته باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد